PERSONAL ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΞΙΦΑΣΚΙΑΣ

 Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στον υπεύθυνο του προγράμματος Nikos Kontochristopoulos με Μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στο αντικείμενο της Προπονητικής - Κλασσικού Αθλητισμού - Ξιφασκία

Οι personal προπονήσεις είναι απαραίτητες σε έναν αθλητή όπου το εξειδικευμένο πρόγραμμα ενδυνάμωσης και φυσικής κατάστασης θα καταρτίζεται εξολοκλήρου πάνω στις αδυναμίες του και στις ικανότητες του ούτως ώστε μέσα από πολύ ειδικές ασκήσεις να μεταφερθούν τα ασκησιογενή οφέλη της προπόνησης......μέσα στις κινήσεις του στη ξιφασκία.

Είναι πολύ σημαντικό η ειδική προπόνηση φυσικής κατάστασης να γίνεται από προσωπικό ειδικά καταρτισμένο για το εκάστοτε άθλημα, καθώς υπάρχουν συγκεκριμένες ασκήσεις οι οποίες συνδέονται με τς κινήσεις της ξιφασκίας. Δε χρειάζεται όμως η γνώση αυτών, αλλά και πολύ περισσότερο η γνώση του τρόπου συνδυασμού τους, το ποσό της επιβάρυνσης που ελέγχεται πολύ ειδικά μόνο μέσα από τις personal προπονήσεις, και τέλος το ποιες ασκήσεις θα χρησιμοποιηθούν και πότε.....ανάλογα με τον αθλητή και τον αγώνα στόχο που έχει.

Γενικότερα οι personal προπονήσεις εξυπηρετούν τους εξής σκοπούς:

1) Πρόληψη τραυματισμών

Είναι ο πιο σημαντικός λόγος για να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα δύναμης και φυσικής κατάστασης. Η προσκόλληση σε ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα πάνω στο άθλημά σας, θα ενισχύσει τους μυς, τους τένοντες, τους συνδέσμους και τις αρθρώσεις, γεγονός που θα οδηγήσει σε λιγότερους τραυματισμούς. Ένα καλό πρόγραμμα θα εξετάσει επίσης τα ελλείμματα απόδοσης και αντοχής (αερόβια & αναερόβια), τα οποία μειώνουν τον τραυματισμό.

 2) Βελτιωμένη απόδοση

Για να σας βοηθήσουμε να φτάσετε στην κορυφαία απόδοση στη ξιφασκία, είναι απαραίτητο ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης και φυσικής κατάστασης με ειδικές ασκήσεις για ξιφασκία για να βελτιώσετε την ταχύτητα, τη δύναμη, την ευκινησία, την αντοχή και τη μυϊκή σας ισχύ.

 3) Απολαύστε σωματική δραστηριότητα για μια ζωή

Τα άτομα που απολαμβάνουν κίνηση και σωματική δραστηριότητα είναι εκείνα που είναι πιθανότερο να συνεχίσουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής κατά τη διάρκεια της ζωής τους. Η κατάρτιση δύναμης και φυσικής κατάστασης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε την "ποιότητα της κίνησης" σας έτσι ώστε να απολαύσετε και να συνεχίσετε να ασκείτε για το υπόλοιπο της ζωής σας.

 4) Βελτιώνει τη γενική υγεία

Η ενίσχυση και η προετοιμασία μαζί με την άσκηση της υγιεινής διατροφής θα βοηθήσουν στην πρόληψη πολλών ασθένειες που μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη συνολική υγεία και αθλητική απόδοση.

 5) Υγιή οστά μέσω άσκησης

Η τακτική άσκηση που φέρει βάρος και η ενίσχυση της εργασίας μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης και των οστικών καταγμάτων. Τα ισχυρότερα οστά οδηγούν σε ένα ισχυρότερο μυοσκελετικό σύστημα που σας επιτρέπει να ασκείτε με ασφάλεια και να αποφύγετε τραυματισμούς.

 6) Καλύτερη στάση

Η ρύθμιση του μυός σας βοηθά να σηκώνετε και να κρατάτε το σώμα σας όρθιο. Σε ένα άθλημα όπως η ξιφασκία απαραίτητη προϋπόθεση για τη καλύτερη εφαρμογή της τεχνικής είναι η καλή θέση φυλάξεως. Ως αποτέλεσμα, η σπονδυλική σας στήλη, οι αρθρώσεις, τα όργανα και όλοι, ολόκληρο το σώμα σας, θα ευθυγραμμιστούν με τον τρόπο που προορίζεται να είναι.

 7) Αυξάνει τον μεταβολισμό σας

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε το μεταβολισμό σας παρά να αναπτύξετε περισσότερη μυϊκή μάζα μέσω των ασκήσεων ενδυνάμωσης και φυσικής κατάστασης.

 8) Ταχύτερη αποτοξίνωση με ισχυρότερους μυς

Εάν υποφέρετε από τραυματισμό αλλά διατηρείτε ισχυρούς τους άλλους μυς σας, έχει αποδειχθεί ότι θα επανέλθετε πιο γρήγορα.

 9) Βελτίωση ισορροπίας

Η τακτική άσκηση αντοχής οδηγεί σε καλύτερο έλεγχο μυών και ισορροπία. Ως αποτέλεσμα, είναι λιγότερο πιθανό να πέσετε και αν πέσετε, ο τραυματισμός σας θα είναι λιγότερο σοβαρός.

 10) Αποτρέπει την παχυσαρκία

Όταν δημιουργείτε μυς, καίτε περισσότερες θερμίδες που προέρχονται από το λίπος. Ως εκ τούτου, η κατάρτιση δύναμης μπορεί πραγματικά να αποτρέψει την παχυσαρκία. Μελέτες έχουν δείξει ότι η διατήρηση του σωματικού σας λίπους κάτω προσθέτει χρόνια στη ζωή σας.

 

Ο αθλητής έχει τη δυνατότητα να διαλέξει τα παρακάτω:

♦ 1 Προπόνηση

ΠΑΚΕΤΑ

♦ 6 Προπονήσεις /μήνα

♦ 8 Προπονήσεις /μήνα

♦ 10 Προπονήσεις *(Επιλέξτε εσείς τη συχνότητα των προπονήσεων  – Το πακέτο έχει μέγιστη διάρκεια 3 μηνών από την έναρξή του, μετά λήγει)